ראשי > אוכל > לאנץ’ בהאדסון בראסרי

לאנץ’ בהאדסון בראסרי

ש’ ואני יצאנו אתמול ללאנץ’ בהאדסון בראסרי ברמת החייל. האדסון בראסריאם כבר עובדים חצי יום בחול המועד, אז כדאי לנצל את העסקיות. בעיקר כשרמת המחירים של ההאדסון ביום רגיל קצת גדולה עלינו.

את ההאדסון גיליתי לפני כמה חודשים, כשגיגלתי את השף עמיר אילן, לשעבר השף האגדי של הדיקסי, ומצאתי את הבלוג שלו, שבו, בין היתר, הוא כותב על הקמת המסעדה. ובתור מעריצה שרופה של הדיקסי (שחבל שלהם אין עסקיות…) היה ברור שאגיע לפקוד את המסעדה.

אתמול היתה הפעם השניה שלנו במסעדה, והפעם השלישית שאכלנו את הסלופי ג’ו שלהם (פעם נוספת היתה בטעם העיר).

לקחנו פעמיים עסקיות. אני לקחתי סלט ירוק עם עגבניות שרי ורוטב יפני (מעולה), והחבר לקח סלט קולסלאו וייטנאמי (יותר מדי נבטים לטעמי, אבל החבר בלע את כל הצלחת). אהבתי את ההגשה של הסלטים במין קערת מרק אישית. צילמתי רק את האחרי, אבל עדיין רואים שזה חמוד. העסקית לוותה בלימונדה ביתית עם וניל ג’ינג’ר ועשב לימון (מה שזה לא אומר) שהיתה מעולה!

קערת סלט

לעקריות לקחנו שנינו סלופי ג’ו. אני לקחתי את הקלאסי, והחבר את הבייקון BLT שהגיע עם רצועות בייקון בילט-אין. חייבת להודות שהביסים הראשונים היו, לטעמי, טיפונת יבשים, אבל אחרי שהוספתי את העגבניות, בצל וחסה שהגיעו בצד (את החמוצים חיסלתי עוד לפני) המנה שודרגה. החבר טען שהבייקון היה קצת לא מורגש, אבל הוא בכל מקרה נהנה עד השמיים מהאוכל.

כתוספת, ביקשנו להחליף את הצ’יפס בגרטן בטטה בצ’ילי צ’יפוטלה (שחבל שלא צילמתי כי היה מעולה וטעים ברמות מטורפות. אם למישהו יש מתכון אני סופר אשמח) ובהום פרייז ב-6 שקלים תוספת לכל אחד. כנראה היה בלבול קטן כי קיבלתי את שלי עם צ’יפס, הערתי למלצר ותוך דקה קיבלנו גם גרטן בטטה, בנוסף לצ’יפס שהגיע בטעות. שירות מעולה 🙂DSC00127

ההום פרייז היו מעולים. כיאה, כנראה, למי שהמציא את המנה הזו עבור הדיקסי. הרוטב היה מעולה (כולל בצל ורצועות גמבה) ותפוחי האדמה מצויינים.

בלסנו את הכל ואפילו לא היה לנו מקום לקינוח. וחבל, דווקא רצינו. בפעם הקודמת אכלנו שני קינוחים מעולים – קרם ברולה חופשי, על קרפצ’ו אגסים בקברנה, וסמיפרדו ליים על עוגיית “אוראו” ביתית ופירות עונתיים (שאני בטוחה שהיה לה שם קצת אחר אז). טעים טעים טעים.

לסיכום היה סופר מעולה. בחיפושיי אחר מתכון הבטטה גיליתי שהשף אילן מעביר סדנאות בשר במסעדה, ופספסתי 3 כאלה בסוף חודש שעבר. אני מקווה מאד שיש תכנון לעוד סדנאות כאלו בקרוב, כי לא נראה לי שנרצה לפספס.

אגב, אם מישהו מעוניין להכין את הסלופי ג’ו בעצמו, השף אילן פרסם את המתכון (כולל סרטון) ב-NRG וב-YNET. נראה לי קצת מסובך, אבל אולי אני אנסה יום מן הימים. סיפור קל יותר הוא ההמבורגר המושלם, בבלוג שלו.

בתאבון!

:קטגוריותאוכל
  1. maya567
    11/11/2008 ב- 00:23

    איזה יופי, אודי והחבר'ה בערוץ 10 פירגנו לפוסט הזה 🙂

    משום מה לא הופיע טראקבק אז אני "אוסיף" אחד משלי

    http://israblog.nana10.co.il/tblogread.asp?blog=468624&blogcode=10156494

  1. 01/02/2009 ב- 00:32
  2. 12/04/2009 ב- 23:37
  3. 21/06/2009 ב- 00:09

כתיבת תגובה