ראשי > היפה והחנון, טלוויזיה, מאיה > היפה והחנון: גמר ומסיבת צפיה

היפה והחנון: גמר ומסיבת צפיה

*זהירות פוסט מפרגן לפניך*

צילומי הגמר של היפה והחנון:

איזו עונה נהדרת ואיזה סיום כיפי. אני חייבת להודות שמבין שלושת הזוגות האחרונים לא היו לי פייבוריטים מיוחדים ולא היה לי אכפת מי מנצח (למרות שכן הצבעתי לשחר וגאל במשימת נענע10. הסרט שלהם פשוט היה יותר מצחיק). גם לא סימסתי כי היה קשה לי להחליט למי לסמס. בכל מקרה אני שמחה שנמרוד ורוקסן ניצחו. כל הכבוד!

נמרוד ורוקסן איציק ורעותלירן ולירון לא מסכימות עם איליה ואדם

אז כמו שכתבתי בפוסט הקודם הייתי בצילומים של הגמר ביום שלישי שעבר. ישבנו סופר מקדימה וראו אותנו בכל כניסה/יציאה מפרסומות. ועכשיו למידע פנימי מהצילומים: במהלך הצבעת הזוגות לירן ולירון ממש, אבל ממש, לא היו מרוצות מהבחירה של בני הזוג שלהן. לירן ואיליה ממש התווכחו בדרך להצבעה, ועשר השניות שראיתם בטלוויזיה היו קיצוץ מקוצץ. מעבר לוויכוח, אחרי כמה דקות וכמה זוגות שהצביעו לירן ולירון החליטו שזה לא מוצא חן בעיניהן ופוצצו את ההצבעה. אנשי הפקה ומתמודדים אחרים התחילו לדבר איתם, הקהל צעק בזכות הזוגות והבלאגן חגג. בסיבוב השני לירן ואיליה שוב נתקעו בדרך והתווכחו והבנות התקפלו בשנית והצביעו עם הבנים לנמרוד ורוקסן. דרמה!

הנה אנחנו!יש אנחנו כוכבי טלוויזיה!

היי הנה אנחנו! (לידנו בריבוע ישבה אחותו הממש לא דומה של אדם פרחי)

מסיבת הצפייה:

אתמול, בשבת בערב, הוזמנו על-ידי אודי המלעם יואבך מערוץ 10 למסיבת צפייה בתוכנית הגמר במועדון הבלוק בתל-אביב. לא ידענו כל כך למה לצפות, למי לצפות וכיו”ב – אז היו הרבה אנשי הפקה. זיהיתי את מוטי רייף, קונסול התרבות לשעבר בל”א, את גיא המאירי ואת מיה דגן זוגתו (שישבה לידי ואפילו עזרתי לה לסמס לאיציק ורעות), את כל המתמודדים (אנחנו חושבים שאולה לא היתה) + פיני, את יונתן קוניאק אותו אנחנו מעריצים מאז רמת אביב ג’, את רוני עמר מפרויקט Y שעובדת בראיונות וידאו, את מורן שריר (הזה של המוריס) מרייטינג שלא כל כך אוהב את טל וטל ואת פיבי שהיא בלוגרית חביבה שהכרתי במפגש בלוגרים ומסתבר שיש לה בלוג מאד פופולרי שמגיע תמיד לדף הראשי של הארץ אונליין.עם דניאל

הקדמנו קצת , ומסתבר שלא רק אנחנו. בכניסה היה קטע משעשע שבו המאבטח לא נתן ליואב, דניאל, עז ואיליה להכנס. ולא עזרו בקשותיו של פיני – עד שהמארחת לא באה הוא לא מכניס אף אחד! 😀

ההקרנה עצמה היתה על מסך ענקי ושוב, ישבנו לנו בשורה הראשונה בצמוד למיה דגן ושאר חברי ההפקה. עם טל החדשכך יכולנו להנות מעצמנו שוב ושוב בכל פעם שיצאו וחזרו מפרסומות. בזמן הפרסומות אגב עברו דיילות עם סושי טעים ובסוף גם קינוחים חביבים. היתה גם שתיה חינם (מרטיני לא, וודקה רד-בול כן). אבל זה לא סיפק אותנו והלכנו אח”כ לג’ירף בהרצליה. אבל זה לא קשור עכשיו.

אחרי ההקרנה “שיחררו” את הפיינליסטים (שעד עכשיו היו סגורים להם באיזה חדר סודי) והיתה מסיבת עיתונאים קצרה לנענע10. אחריה כולם הסתובבו עם כולם ויצא לי לפטפט עם החבר’ה. לטל החדש סיפרתי על התמונה מספר המחזור שהעלתי לבלוג. עם נמרודלא היה לו אכפת והוא אפילו שאל מי החברה שהיתה איתו בתיכון (ולא זכר אותה). לדניאל ויואב הזכרתי שפגשתי אותם במפגש בלוגרים, ולא רק שהם זכרו דניאל אפילו זיהתה שהיינו בצילומים של הגמר! מתוקה ויפיפיה  אמיתית. יואב נתן לש’ עצות לקראת העונה הבאה (אני רוצה שהוא ילך לתוכנית, הוא לא ממש) וש’ ייעץ להם להמשיך את הדרך ברוקדים עם כוכבים. אנחנו לא בטוחים שהם הבינו שזו היתה בדיחה…

אבל עזבו את זה. נמרוד קרא את הבלוג שלי! 🙂 הוא היה ממש מקסים ופטפט איתנו כמה דקות. ואם כבר בענייני בלוגים עסקינן, שאלתי את איליה אם ההפקה לא עשתה לו בעיות על כך שהוא כתב על מאחורי הקלעים בבלוג שלו. הוא ציין שלא, ושהוא לא אמר דברים סודיים מדי או דברים שאי אפשר להניח גם ככה. עם איליההמשכנו לדבר על העונות האמריקאיות (איליה טוען ש- Beauty and the Geek האמריקאית לא בוטלה ושמלהקים עכשיו את העונה השישית) ועל קבוצה בפייסבוק של משתתפי ‘היפה והחנון’ בכל העולם. מגניב!

השיחה עם איליה הופסקה באכזריות על ידי כתב וידאו כלשהו שפשוט דחף לו מיקרופון והתחיל לראיין. אח”כ כבר הלכנו ולא הספקתי לסיים את השיחה איתו. לפחות עכשיו יצא טרקבק לבלוג שלו.

 

את כל התמונות כולן תוכלו לראות בפליקר (חברי בפייסבוק יוכלו לראות מחר מתויג קומפלט). מומלץ. יש עוד תמונות עם רוקסן, גאל, לירון וניר ובכלל עוד הרבה תמונות אווירה (אגב, היחיד שלא הסכים להצטלם היה שחר שהיה קצת עצבני בסיום הערב. אחרי שהוא סירב לתמונה הוא גם סירב לראיון וידאו לאיזה אתר איזוטרי).

  1. 02/11/2008 ב- 21:30

    פוסט מעולה מאיה, ככל הפוסטים… -:)
    אבל למה תמונות בפליקר? כבר זרקנו טוויטים על זה שפיקאסה עדיפה…

  2. maya567
    02/11/2008 ב- 22:26

    צודק. חשבתי שאפשר לעשות אמבד לסליידשואו שלהם אבל וורדפרס.קום לא תומך בזה (כמו שהוא לא תומך באמבד של לייב ספייס, ולא מצאתי תמיכה בפיקסה).

  3. uri
    03/11/2008 ב- 13:08

    שבוע היפות והחנונים היה לך
    וכרגיל,כיף לקרוא את הפוסטים שלך

  4. דגנית
    03/11/2008 ב- 13:14

    מאיה,

    אין ספק היה שווה שמאור ישלח לי את הלינק.

    אני ממש מקנאה גם אני הייתי רוצה להיות בצילומים של הגמר.
    אולי בעונה הבאה 🙂

  5. maya567
    03/11/2008 ב- 13:34

    אורי ודגנית חן חן 🙂

  6. אחותו של אדםD :
    03/11/2008 ב- 21:28

    חחח את לא רצינית
    סימנת אותי בעיגול:D
    והוספתי אותך בפייסבוק,תאשרי:)

  7. maya567
    03/11/2008 ב- 21:57

    היי היי זה ריבוע לא עיגול!
    😀

  8. אחותו של אדםD :
    03/11/2008 ב- 22:52

    חח אותו דבר:]

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה